Brandgoesusaagain.reismee.nl

Dag 22 28 augustus 2014

Dit is onze laatste dag van deze vakantie. We hebben vandaag een bezoek gebracht aan Los Angeles. We zijn begonnen met de Wattstower. Deze lag in een wijk waar je zelfs de auto niet eens uit zou willen gaan. Het zag er allemaal heel luguber uit. Leo en Jessica bleven zitten, ja en ik wilde toch graag een foto, dus hup snel de auto uit en foto gemaakt en snel weer terug. Toen op naar het Hollywoodsign. Dat hebben we aan het begin van de vakantie niet zo mooi erop kunnen krijgen, dus nu tweede kans. En inderdaad de juiste lokatie gevonden!! Op naar Beverly Hills, ja ook dat lukte vrij snel. Wat een huizen staan er in die wijk!! Volgende stop was Venice. Ook dat hebben we gevonden, alleen we konden er geen parkeerplekje vinden om te stoppen voor de leuke grachten. Ik heb ze wel gezien, dat is ook belangrijk! Daarna doorgereden naar Santa Monica. Een hele leuke pier met leuke winkeltjes en een achtbaan en een reuzerad. Daar hebben we wat over de pier gewandeld en daarna over het strand teruggelopen. De rit daarna zou naar Downtown LA gaan, maar dat verliep al wat moeizamer. Het werd erg druk en de wegen stonden al snel helemaal vast. Dus we waren pas na 17.00 uur Downtown. Helaas was toen de Cityhall al gesloten. Ook was er een festival, waardoor er een aantal wegen dicht waren. Maar we hebben toch nog wel wat plaatjes kunnen maken. Toen was het wel weer tijd om het hotel op te zoeken, want nog steeds stonden alle wegen vol!! Pas om 19.00 uur waren we terug in het hotel. We hebben bij Panda Express lekker noedels gehaald. Nu is alles weer ingepakt, heb ik net ingecheckt en gaan we onze laatste nacht hier in.

Kees en Jannie.

we bellen als jullie weer thuis zijn.