Brandgoesusaagain.reismee.nl

Dag 23 29 augustus 2014

Ja en de laatste dag is aangebroken. Aan de ene kant fijn om weer naar huis te gaan en al deze mooie ervaringen meenemen, maar aan de andere kant weer afscheid nemen van dit mooie, indrukwekkende, grote land. We zijn vandaag rustig gestart, een klein ontbijt en toen alles ingepakt. We moesten pas om 17.15 uur vliegen, dus we konden rustig aan doen. Maar om 10.0 uur waren we klaar. Toen zijn we een laatste Starbucks koffie gaan halen, nog even wat kleine dingetjes, zoals een broodje. Voor Jessica nog een jurk gekocht en een trui. En uiteindelijk toch maar de weg op gegaan om de auto terug te brengen. We hebben bijna op een paar Miles na 5000 mile gereden. Dat is 8000 km. Dat is echt heel veel. Maar door deze auto hebben we er weinig van gemerkt. De man bij het autoverhuurbedrijf keek er ook van op. Zoveel Miles, dat is een hoop!! Daarna naar de luchthaven gebracht en om 13.00 uur ingecheckt. We hebben gevraagd of we er in Amsterdam uit mochten blijven, want onze tickets waren weer door naar Düsseldorf en dat mocht. Dus dat was fijn. De verdere terugreis is heel goed verlopen. Om half 1 zaterdag waren we weer op Schiphol. Daar stonden pa en ma ons al op te wachten. Het was nog wel even schrikken bij het doorgeven bij KLM dat we niet meegingen naar Düsseldorf, ze wilden ons bijna 275 euro per persoon in rekening brengen. Maar omdat ze in Amerika onze koffers al hadden gelabeld tot aan Amsterdam konden ze dat niet meer in rekening brengen. Daar baalde ze wel van. Wij niet!! Nou, wij kunnen terug kijken op een hele mooie, fijne en indrukwekkende vakantie!! Op naar een volgende, haha!! We willen iedereen die ons gevolgd heeft hartstikke bedanken voor alle reacties en sowieso voor het volgen!

Miran

Jullie bedankt voor het delen van jullie vakantie uitjes en de leuke en mooie foto's en welkom thuis!