Brandgoesusaagain.reismee.nl

Voorbereidingen treffen

Ja, lieve vrienden, we zijn de laatste voorbereidingen aan het treffen. Nog 4 dagen en dan gaan we vertrekken.

Miranda

Ja het is gelukt

Jacqueline Rebers

Yes, ik kijk uit naar jullie verhalen :-)

Lise van Die

Goeie reis Leo en familie! En heel veel plezier en behouden thuiskomst. Hartelijke groeten, Lise

Miranda

Spannend hoor, veel plezier saampies.

Leenbravo.

Ik zie je nog drie dagen Leo!! maar ik wil jullie een prachtige vakantie toe wensen heel veel plezier en natuurlijk gezond weer terug geniet er maar heerlijk van in het prachtige America./ America, Here We Come\ USA, the greatest country in the world! --- Life, Liberty and the pursuit of Happiness --- Live free or Die!

Desiree

Een hele fijne vakantie gewenst. Kijk uit naar de verhalen.

Yen

Ja Son, het is gelukt... Heel veel plezier en ik ga jullie reisverhalen met smacht volgen hihi.. Maar morgen kan ik nog even van je genieten... Groetjes

Tonny

Ik hou wel van een goed verhaal kijk er naar uit veel plezier

ramona

Liggen jullie al op bed ;-).. een hele fijne vakantie!
ik kijk uit naar jullie verhalen? Have fun xx

Anja

Een goede vlucht en heel veel plezier in USA. Geniet ervan en ben benieuwd naar jullie belevenissen