Brandgoesusaagain.reismee.nl

Dag 19 25 augustus 2014

Zo, vandaag weer een heerlijk rustige, geen gekken dingen, vakantiedag!! We hebben vandaag een mooie rit langs de kust gemaakt. We zijn vanuit san francisco vertrokken, richting Santa Cruz en daar zijn we op de Highway 1 gaan rijden. Bij Montery hebben we nog een zijweg ingeslagen, dat is de "17 mile drive". Dit is een hele bijzondere route door een privé terrein. Nou, hier wil je wel een huisje kopen als je een miljoen wint!! Echt mooie villa's. En lekker aan zee. Hele aparte bomen. Daarna zijn we weer teruggekeerd op de Highway 1. Na elke bocht heb je weer een ander uitzicht en een mooi plaatje, je blijft in en uit je auto stappen!! Ook hebben we nog een stop gemaakt bij Julia Pfeifer national park. Daar komt een waterval uit de bergen die zo op het strand valt. Daar was een man zo aardig om een foto van ons drieën te maken. Verder hebben we vandaag veel beesten in het wild gezien. Wil je weten wat, dan kun je het beste de foto's bekijken!