Brandgoesusaagain.reismee.nl

1e dag 7 augustus 2014

Vandaag was het dan zover. Vanmorgen om 4.15 uur liep onze wekker af. Pa en ma gaan ons naar Düsseldorf brengen. Inchecken en koffers afgeven. En bij het boarden wachtte ons een aangename verrassing. We mochten in de business class. Zo wat is dat heerlijk reizen. het grootste gedeelte. Het overstappen verliep ook prima. Nu is het bij ons 21.00 uur en we zijn erg moe. We gaan maar vroeg slapen.

Miranda

Leuk. Heel veel plezier.

Ook lekker dat jullie business classic mochten reizen. Wat een ruimte.

Angeline

Leuk. En super zeg, business class. Chique. Geniet heel veel. En update ook heel veel. xxx

Anja

Wat een luxe, dat was een goede start van jullie mooie reis.

Miranda

O, vandaar die beenruimte, hahahaha, heerlijk zeg.
Fijn dat jullie heelhuids zijn aangekomen daar, ga maar even uitrusten en dan lekker genieten.

Leendert

Wat een luxe, is dat een goede start echt heerlijk .!!!

Rita en Willem

Mooie foto's lijkt een zeer afwisselende reis, wij hopen dat jullie goed met de temparatuur verschillen en reizen
om kunnen gaan.
Blijf vooral de fut houden om ons van de foto's en verhalen te voorzien.
Ze zijn erg mooi, vermakelijk en wij blijven op de hoogte.