Brandgoesusaagain.reismee.nl

2e dag 8 augustus 2014

We waren vanacht om 3.30 uur klaarwakker. Even op de telefoon gekeken en wat berichtjes verzonden en toen toch nog maar even wat gaan slapen. Na het ontbijt ( wat alleen uit donuts bestond) zijn we de stad in getrokken. Vandaag hebben we een bezoek gebracht aan Hollywood. We hebben wat sterren gevonden op de walk of Fame en we zijn zelfs met wat sterren op de foto gegaan. Daarna zijn we de heuvels in gereden op de mullholland drive. Heel wat zigzagbochten en je hebt een heel mooi uitzicht op LA. Daarna langs Beverly Hills teruggereden, tjonge jonge wat een huizen staan daar zeg! Om 15.00 uur zijn we gaan rijden richting Anaheim. Dat is onze volgende stopplaats. Maar wat een verkeer!!! We hebben bijna 2 uur gedaan over +/- 40 km. 8 rijbanen en nog file. Vanavond zijn we nog een stukje teruggereden, omdat we onderweg een heel groot shopingcentre hadden gezien. Nu terug op onze hotelkamer, met Allstars, cross en t shirts rijker.

Angeline

Oh super. Ik ben benieuwd naar de foto's van de walk of Fame. En 8 rijbanen en nog een file. Jeetje zeg.

Miranda

Wat vervelend verplicht shoppen. XD

Pa ma

Leuk wat voor auto heb je hoe veel graden is het bij jullie heb je nog wat gekocht in die winkel niet te veel kopen want je moet nog terug veel plezier xxxxxx

Miran

Wat leuk geschreven, ik kan het voor me zien.
Geniet lekker van die bijzondere momenten, want niet iedereen kan deze trip maken, toppie hoor.