Brandgoesusaagain.reismee.nl

3e dag 9 augustus 2014

Allereerst moet ik jullie melden dat er iets mis is met de foto's uploaden. Ik hoop dat dit snel is opgelost en dan zal ik alle foto's plaatsen. Vanmorgen ontbeten met lekkere vers gebakken wafels met stroop. Mmmm. En daarna de boel weer ingepakt. Onze rit is vandaag naar San Diego. Omdat de san diego zoo als wereldberoemde dierentuin bekend staat, zijn we daar naartoe gegaan. Het heeft weer even geduurd eer we los Angeles achter ons konden laten, maar om 12.30 uur waren we uiteindelijk in San Diego. We hebben als eerste een rondrit gemaakt in een dubbeldekkersbus. Zo konden we een plan maken naar welke dieren we later terug konden. We hebben panda's gezien, koala's, olifanten, giraffen en nog veel meer. We hebben een tocht gemaakt in een kabelbaan, dan hang je ongeveer 55 meter boven de grond en ga je over de dieren heen. Gelukkig dit keer hebben we niet vastgezeten. Om 17.30 waren we het helemaal zat, dus zijn we richting auto en toen naar het hotel gegaan.

Reacties

Reacties

Pa en ma

Wat leuk dat is wel wat anders als Blijdorp. Veel plezier xxxxx

Miran

Leuk zeg, al die dingen die jullie ondernemen.
En die kabelbaan is niet aan mij besteed, maar lijkt me wel bijzonder.

Angeline

Wat gaaf. Die kabelbaan lijkt me zo leuk. xxx

ramona

gaaf zeg allemaal!! echt een ervaring, heel veel plezier xx

Miranda

Leuke verhalen.

Miranda

Ik wil trouwens ook wel in die kabelbaan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!