Brandgoesusaagain.reismee.nl

6e dag 12 augustus 2014

Ik ben gisteren nog iets vergeten te vertellen, we kwamen aan in het hotel en de man bij de lobby vroeg onze naam. Toen wist hij dat we Nederlanders waren en begon hij in het Nederlands. Hij had 10 jaar in Nederland gewoond. Hij had heel veel vragen, dat was heel grappig. Ook vanochtend was hij aanwezig en vond het leuk om Nederlands te spreken. Wij hebben vandaag een korte route en niet veel op ons programma. Wat we van plan waren om te doen is gelukt en we waren vroeg in het hotel. Onderweg barte de regen alweer los. Hele harde regen zoals op de foto te zien zal zijn en onweer. De route vandaag was van Phoenix naar Flagstaff. Onderweg zijn we gestopt bij het montezuma Castle. Dit is een woning in de rotsen. Daarna zijn we doorgereden naar Sedona. Ook op de foto's is te zien dat de kleur van de rotsen heel erg vanderd van kleur. Bij Oak Creek canyon begon het heel donker te worden. Het was wel een hele mooie route, maar het was jammer dat we negens konden stoppen. Er werd gewerkt aan de weg en ze hadden de stopplaatsen afgezet. Bij de enige plaats waar we konden stoppen, waren we net de auto uit en was er zoveel weerlichten dat we maar weer snel de auto in gegaan zijn. En dus vroeg naar het hotel. Even lekker niks doen.