Brandgoesusaagain.reismee.nl

9e dag 15 augustus 2014

Vandaag is onze reis vervolgd van Page naar Bryce Canyon. Een paar feiten op een rij. We hebben de eerste 1500 mile erop zitten. We gaan vandaag weer een andere staat in, nl. Utah. En we maken een tijdsverschil van een uur mee. Die tijdsgrens ligt precies waar we slapen. We zijn vanmorgen rond 10.00 uur weer vertrokken, om een trip te maken naar de Bryce canyon. De route was weer spectaculair. Jessica zei wel aan het einde van de middag: ik wil niet alleen maar stenen zien, hoor!! Maar dat komt allemaal goed. De route in het Bryce Canyon park was 30 km met een aantal stops en uitkijkpunten. Ook hebben www nog een wandeling gemaakt naar het allerverste punt in de Canyon ( gelukkig maar 1,6 km). Ook hebben we onderweg nog wat herten gezien. Het grappige is dat we dachten dat we in de Bryce zouden slapen, maar we moesten toch nog een stukje verderop en we slapen in Panguitch. Een heel leuk oud stadje. Als ik morgen nog wat tijd over heb, zal ik er wat foto's maken.