Brandgoesusaagain.reismee.nl

10e dag 16 augustus 2014

In Panguitch zijn we begonnen met na het ontbijt even een korte wandeling te maken door het dorp. Het is zo'n typisch oud Amerikaans dorpje. Zij vierden hun 150 jarig bestaan. Dus niet zo heel oud. Daarna zijn we onze rit begonnen naar de gok- en lichtstad Las Vegas!!! Maar eerst een tussenstop in Zion National Park. Ook dit is weer een zeer indrukwekkend steen en rots verschijnsel. Alleen deze keer was het hoogtepunt een wandeling naar de kloof van de rotsen. We waren er bijna!!! Alleen daar werd ik helaas (ik denk) bevangen door de hitte. Ik werd heel,licht in mijn hoofd en durfde niet meer verder te gaan. Na even een rustpauze zijn we maar rustig terug gaan lopen. We hadden nog een reis van 3 uur voor de boeg. En zo maar uit het niets, was er een stad in de woestijn. We hebben ook steeds heel veel plezier van de update van onze TomTom. Want die brengt ons echt overal. Het hotel was zo gevonden. Daarna was het: Las Vegas here we come!!! Het is nu 0.10 uur, geen voeten meer over, maar heel veel gezien.

Ma en pa

En heb je veel gewonnen xxxxx

ramona

Gaaf allemaal hoor!! Vervelend dat je even niet lekker werd.. rustig aan hoor.. nog een hele fijne vakantie! xx