Brandgoesusaagain.reismee.nl

11e dag 17 augustus 2014

We zijn vandaag vanuit Las Vegas naar de grand canyon, de skywalk gereden. Alleen bij aankomst bleek dat je er geen foto's of films mocht maken. Dit heeft te maken met de traditie van de indianenstam, waarvan dit landgoed is. We moesten $ 75,00 per persoon betalen en dan geen foto's mogen maken. Nou dat hebben we toch maar niet gedaan. En we moesten er ook lang wachten, want je werd met een bus erheen gebracht, je mocht ook niet met eigen auto het terrein op, en die tijd wilden we eigenlijk gaan benutten in Las Vegas zelf. Dus hup weer terug! Eenmaal weer terug in Las Vegas zijn we begonnen op de strip bij Stratosphere. Dit is een 330 meter hoge toren. Waar vanuit je een heel mooi uitzicht hebt over Las Vegas. En helemaal bovenin mocht je een attractie kiezen. Ik vond het ronddraaien boven de grond wel voldoende spanning. Jessica en Leo zochten wat meer spanning op en kozen voor de rollercoaster die werd afgeschoten en tot stilstand kwam, 8 meter buiten de toren. Brrrrr. Daarna hebben we heel veel gelopen en veel hotels bezocht. Een van de mooie shows was de fonteinenshow bij Bellagio. We hebben New York, Parijs, Egypte en Venetië op 1 dag bezocht. Ook hebben we lekkere M&M's gekocht in de M&M shop. Inmiddels is het alweer 0.15 uur en zijn we moe en gaar. Het was vandaag 47 graden.