Brandgoesusaagain.reismee.nl

Dag 14 20 augustus 2014

Vandaag hebben we een bezoek gebracht aan Yosemite National Park. Ook dit is weer een heel indrukwekkende ervaring. Alleen hebben we hier meer doorgereden dan in gewandeld. Dit komt omdat we aan de oostkant van het park zaten en alleen de weg naar de Valley duurde al 2,5 uur. Niet dat het een saaie weg was, maar het had hier en daar mooie punten en dan gingen we de auto weer even uit. We zijn dus naar Yosemite Valley village gereden, daar hebben we een wandelingen gemaakt naar de watervallen, maar omdat het nog hoog zomer is waren die zowat opgedroogd. Onderweg hebben we nog wel herten in het wild gezien, maar er werd gewaarschuwd voor beren, de enige die ik gezien heb is Leo!!! Zoals jullie bij de foto's kunnen zien hebben we glacier point bezocht en nog vele andere punten. Nog een bijzonder detail, we begonnen vanmorgen met lange broek, want het was 13 graden, maar al na de eerste stop hebben we de lange broek verwisseld voor de korte, want toen was het 27 graden.