Brandgoesusaagain.reismee.nl

Dag 17 23 augustus 2014

Nou, het was me het dagje wel vandaag. Ja, we hoefden alleen maar naar San Francisco. Dat was ook een hele makkelijke route. En om 12.00 uur liepen we al op de Pier. We hebben eerst genoten van een Starbucks. Leo een cappuccino, Jessica een frappucino double chocolate chip en ik een ice-tea special. We hebben de 49 mile science drive genomen om bij een aantal bezienswaardigheden te komen. Op de foto's zullen jullie zien welke plekken we bezocht hebben. Het liep al tegen 18.00 uur toen we besloten om eerst ons hotel op te zoeken, voordat we aan een avondplan zouden gaan denken. Nou, een avondplan is het geworden. Bij aankomst in het hotel bleek dat ze volgeboekt waren en onze reservering zat er niet bij. En voor ons dus geen kamer. De mevrouw aan de balie adviseerde ons contact op te nemen met hotel.com waar we geboekt hadden. En er bleek nog een stel in de lobby te staan die hetzelfde overkwam. Na een half uur met hun aan de lijn te zijn geweest konden ze alleen maar toezeggen dat ze andere hotels gingen benaderen voor een kamer. Uiteindelijk om 21.00 begonnen we de moed een beetje te verliezen, het andere stel was inmiddels al vertrokken naar een ander hotel en mij hadden ze laten weten dat er niets meer in de buurt vrij was. De meneer adviseerde ons om toch wat te gaan eten, hij zou ons bellen zodra er iets bekend was. Dus wij maar naar een Mac donalds in de buurt. Stond er ook nog zo'n zwerver naast onze auto voor kleingeld!! Brrrrr. Om 21.40 uur belde hij ons weer op dat hij een hotel gevonden had, maar dat was niet echt in de buurt. Het bleek 45 km verderop te zijn. Ja en we waren om 23.00 uur eindelijk in ons hotel. Phhhh. Dit hoop ik toch niet meer mee te maken, dit is niet goed voor je gemoedstoestand.

ramona

Zo dat is slordig.. las ook bij leo dat jullie wat gevoeld hebben van die aardbeving..!!