Brandgoesusaagain.reismee.nl

Dag 21 27 augustus 2014

We hadden vandaag eigenlijk een heel rustig dagje voor de boeg, we hoeven nog maar 80 km naar Los Angeles. Alleen we hadden nog een plan om naar het Sequoia National Park toegaan. Dat was Bij Mammoth Lakes de bedoeling, alleen het was veel,te ver er vandaan. Dit zou nog de enige mogelijkheid zijn. Alleen het betekende wel 3 uur heen en 4 uur terug. Dus na veel wikken en wegen en Jessica overgehaald met een Starbucks frappucino double chocolate chip, gingen we toch onderweg. We zijn nu erg laat in ons hotel, maar we hadden het niet willen missen. De hele reis worden we al gewaarschuwd voor beren. En wij maar kijken, nergens te zien. Tot vandaag!!! In het Sequoia national park liepen 3 jonge beren. De moeder konden we niet ontdekken. Op de foto's, als je ze op een telefoon bekijkt, zul je ze waarschijnlijk niet zien,maar wel als het op een tablet of computer bekijkt. Verderop zie je de grote General Sherman tree. Dit is de grootste en breedste in herpak. Hij heeft een omvang van 11 meter. Verder zijn we naar Morro Rock geweest in het sequoia park en daar hebben we een monoliet beklommen!! Dat was een zware klim, maar zeker wel de moeite waard. Wat een uitzicht van boven. Onderweg terug zagen we een grote rookpluim, en het bleek dat er een oude auto in de brand stond. Nu lekker slapen en dan morgen nog een bezoek aan Los Angeles en Dan zit onze vakantie er alweer op.

Miran

Jullie hebben genoeg gezien de afgelopen tijd. Een tijd om nooit te vergeten. Geniet nog even van de laatste momenten en dan hopelijk een veilige en goede reis terug. Knuf.

ramona

Nog even genieten van de laatste dagen.. Zal de leuke verhaaltjes wel gaan missen en de bijzonder mooie foto's.! x